اطلاعیه مهم در خصوص خطوط اختصاصی

با سلام

پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص مهلت ارائه شده از سمت اپراتورها جهت تکمیل اطلاعات حقیقی و حقوقی و با توجه به اینکه در مهلت ارائه شده بسیاری از خطوط اختصاصی غیر فعال شده است، لطفا جهت اطمینان از وضعیت خط، خواهشمند است قبل از ارسال انبوه حتما به یک شماره موبایل ارسال و فعال بودن خط را تست نمایید و در صورت عدم ارسال موفق، اطلاعات را در تیکت اعلام کنید تا جهت فعال کردن مجدد خط اقدام شود.

 

با تشکر

واحد روابط عمومی و پشتیبانی مبین پیام

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *