اطلاعیه ارسال سیمکارت

با توجه به درخواست کاربران مبنی بر کاهش تعرفه سیمکارت، سرویس دهنده تغییر و تعرفه ارسال نیز به تعرفه قبلی بازگشته است.

** جهت مشاهده تعرفه، به پروفایل خود مراجعه فرمایید.

** این نوع ارسال به دلیل ظرفیت پایین، هر روز صبح فعال و به محض اتمام ظرفیت ارسال، قطع خواهد شد.

** جهت استفاده از این امکان و ارسال به بلک لیست، می بایست بعد از ارسال، به بخش گزارشات ارسال مراجعه نموده و فیلتر را بر روی بلک لیست و “ارسال مجدد از سیمکارت” را انتخاب نمایید.

** در صورت تکمیل ظرفیت، این گزینه کار نخواهد کرد و می بایست روز بعد اقدام به ارسال نمایید.

اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد…

“در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، از طریق تیکت پشتیبانی پاسخگوی شما کاربران و نمایندگان گرامی خواهیم بود”

مطالب مرتبط